Söndags Stress

Oftast brukar man ju ta det lugnt på en söndag. Tror jag? Ladda upp inför skolan och sånt. Men jag har hunnit mycket idag, först såg jag å Cajsa folkrace som var har på byn, sen for vi och såg en fotbolls match, sen träffades jag mamma Mikael å Johanna och åt på ä-p. Sen for jag hem och red Danne, fixade lite grejer med han, städade rummet hos mamma, packade, och åkte till pappi. Sen har jag och anna har haft en mys kväll med lite gott och massa prat!

Sen imorgon på morgon måste jag upp tidigt, för jag måste hinna ta bussen till mamma och ge Danne mat, sen ta bussen tillbaka till skolan igen. Trevligt, jojo.. Men då fick ni veta det! Pussss

 

Jag ska fixa lite nya bilder och sånt, I promiseee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0