Sjuk...

Danne var fin idag. Lite nervös och tittig först men sen helt koncentrerad. Sen så ska jag nu börja hoppa en häst från stallet två dagar i veckan, dom tror att den är ungefär 5 år. Han är väldigt grön och är inte så bra på att tänka själv, utan behöver mycket hjälp och det är nästan bara jag som hoppar han. Men han kan ändå! Han hoppade en bred oxer på 115, så när han får lite muskler och så, så blir det nog bra. Då har jag en häst jag kan hoppa ialla fall!
 
Men jag är väldigt förkyld nu, så det blir nog att vara hemma från skolan imorgon.
 



Duktig tjej som lastade ut allt hö själv! BIFFF
 
 

Nu ska jag sova, puss från mig och min söta ponny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0