Mys helg.

Är ju ganska dött här på bloggen, men ska försöka bli bättre. Min helg har varit gode så chill! I fredags så fick sig Danne ett 2 timmars pass i skogen och Maffe fick ett lite kortare pass på typ 40 min, eftersom han bara ville att jag skulle ligga på marken. Vilket han lyckades med en gång.. Damp ponny! Sen kom Cajsi och vi gjorde en awesome tårta, som vi typ hällde non stop på. Och igår grillade jag, cajsi, elvira, abbe, jonte, johannes, kim, david, erik och några fler på hundberget. Eller vi var ialla fall där till typ 11, då gick vi ner på byn igen. Sen gick vi bara omkring litegrann!
 
Men ja, idag så ska jag försöka hinna ta tag i min garderob. Det är en enda röra, men jag måste också rida hästarna och städa mitt rum. + att jag måste hinna plugga till no provet nästa vecka. Kaos söndag.. Men nu ska jag ut och gå med söt Pix, pusspåer
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0