Umeå

 
 
Skriver ju inte alls så mycke här längre. Men ialla fall så är jag i umeå nu, och ska vara här sammanlagt en vecka. Det är jävligt skönt att bara vara här, att inte göra nånting på dagarna. När jag kommer hem ska jag pussa på danne allt som bara går, sen några dagar senare far jag till huvudstaden. Kan inte säga att jag har gjort så mycke på lovet, har knappt träffat några vänner. Men dom flesta är väl upptagna med sina lov. I alla fall så har jag just sett "Abduction", flera sa till mig att den inte alls var bra, men jag tyckte den var as bra! Och att Taylor Lautner är med gör den ju dubbelt så bra. Då vet ni det, pusshej!
 
 
 
 
Älskade ponny
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att se att du skrivit några rader!
På vintern har man lite mera tid för sånt men det är jätte kul att läsa det du skriver Kraaaaaaaaaam

2012-07-18 @ 22:49:07
Postat av: Mimmi

jag ska kanske köpa rekyl din förra ponny

2012-08-10 @ 02:14:22
URL: http://menails.blogg.se
Postat av: hyqgonlqtk

qxxdkkpttbioo, cdgmdhfzos

2012-08-11 @ 04:00:37
URL: http://www.acsfifppvp.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0